25.7. se nám narodilo reparádnické miminko, místo telefonátů teď prosím pište raději email. Telefon bychom nemusely slyšet :)

Reklamace a vrácení zboží


Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ

Pokud nejste se zbožím, které jste obdrželi, spokojeni, můžete ho do 14 dnů od převzetí vrátit. Jedná se však pouze o zboží, které nebylo na základě vašich požadavků nijak upravováno  (tzn. nelze vrátit sukně ušité na míru, šaty, které byly upraveny na vaše míry, prodlužená či zkrácená trička atd).

 

Vrácené zboží  plus informaci o vrácení spolu s číslem účtu zasílejte na adresu (a napište nám zároveň i email, ideálně s číslem zásilky):

Reparáda
Jaselská 17
602 00, Brno
 
 

Veškeré náklady spojené s navrácením zboží jsou hrazené Vámi. Částku za zboží (vč. poštovného ve výši 69 Kč) Vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy jsme zboží přijali a to stejným způsobem, kterým bylo zaplaceno. Pokud ji chcete vrátit jinak (např. jiné číslo účtu), kontaktujte nás.

 

Nenošené zboží prosím zasílejte v  obalu, aby po cestě nedošlo  k jeho poškození. Zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet (jinak byste nezjistili, že Vám nesedí), pokud bude ale nošené, pak ho už nelze vrátit. 

 

 

REKLAMACE

Pokud jste zjistili, že jste obdrželi vadné zboží, příp. se vada projevila v období 6 měsíců od zakoupení, dejte nám to prosím vědět e-mailem na reparada@reparada.cz. Zároveň zašlete reklamované zboží včetně důvodu reklamace doporučeně, na adresu:

 

Reparáda
Jaselská 17
602 00, Brno

 

Jakmile zboží obdržíme, zašleme vám informaci o přijetí reklamace. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vše řešit co nejdříve.

 

Pokud nebude možné zboží opravit či vyměnit, tak máte nárok na odstoupení od smlouvy a my vám za reklamované zboží vrátíme zpět peníze. 

 

Více informací najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.