25.7. se nám narodilo reparádnické miminko, místo telefonátů teď prosím pište raději email. Telefon bychom nemusely slyšet :)

Spolupráce


Pojďte s námi (spolu) pracovat!

 

Katka hledá pravou ruku! :)

 

Jsi spolehlivá, samostatná, organizační typ a baví Tě komunikovat se zákazníky? Emaily píšeš bez chyb, mile, stručně, jasně a dokážeš v nich uhodit hřebíčkem na hlavičku?

 

Dotahuješ úkoly do konce a soustředění na více věcí Ti nedělá problém?

 

Tabulky tě neděsí, naopak, systematičnost a pořádek jsou Tvou silnou stránkou a při odškrtávání to-do´s se cítíš jako v nebi? :)

 

Umíš dodržovat procesy, ale zároveň nad nimi i přemýšlet a zlepšovat je, aby byly co nejefektivnější?

 

Nechybí Ti cit pro módu a troška obchodního ducha?  Každý hezky zabalený balíček Tě naplní radostí?

 

Chtěla bys být součástí rozvíjející se lokální módní značky a pomáhat jí v růstu?

 

Tak se k nám přidej!

 

Pracujeme na sto procent a hledáme někoho, kdo se také nebojí vzít za práci a pomůže nám s každodenní administrativou a prodejem.

 

P.S. Kreativita je pro nás plus. Nemusíš být super kreativní, stačí, když Ti bude např. jasné, že i fotka z mobilu pro zákazníka, který si vyžádal detail zadního dílu šatů, musí vypadat hezky, protože i podle ní se rozhodne, jestli si ty šaty koupí, anebo ne.

 

Požadavky:

  • Spolehlivost, samostatnost, proaktivita
  • Komunikativnost a prozákaznický přístup
  • Znalosti práce s excelem, google diskem
  • Příjemný psaný projev, orientace na sociálních sítích
  • Středně pokročilá znalost AJ
  • Ideální: zkušenost s eshopem, posílání přes zásilkovnu a ppl, orientace na Fleru a Sashe
  • Plus: znalost práce s trellem, asanou, slackem

 

Náplň práce:

  • Zadávání objednávek do systému
  • Vyřizování objednávek z eshopu a dalších prodejních portálů jako např. Fler, Sashe, Dawanda, Etsy (balení a posílání zboží, související komunikace se zákazníky, tvorba zálohových a konečných faktur atd.)
  • Inventura, aktualizace tabulek
  • Kontrola meziprocesů (kontrola jednotlivých fází objednávek a převzatého zboží od švadlen)
  • Kontrola dodacích listů a převzatých objednávek od dodavatelů
  • Pomoc s prodejem na prodejních marketech a v showroomu
  • Komunikace se zákazníky i přes sociální sítě
  • atd.

 

4 hodiny denně, ideálně dopoledne. Další časové možnosti po domluvě.

Místo práce: Brno

Dohoda o provedení práce /o pracovní činnosti. Odměna 100 Kč/hod.

 

Budeme se těšit na vaše CV a motivační dopisy! Posílejte je prosím na reparada@reparada.cz

 


 

Kromě toho hledáme i:

 

➜  pečlivé švadleny s citem pro detail

 

➜ modelky na focení

 

Napište nám na reparada@reparada.cz, předmět "spolupráce".

 

Těšíme se na Vás!

šití v Reparádě

 

14188427_1106154072808383_4293975841482798624_o

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.