Nově máme otevřeno i v pondělí od 14 do 19 hod.

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ

Pokud nejste se zbožím, které jste obdrželi, spokojeni, můžete ho do 14 dnů od převzetí vrátit.

Jedná se však pouze o zboží, které nebylo na základě vašich požadavků nijak upravováno  (tzn. nelze vrátit sukně ušité na míru, šaty, které byly upraveny na vaše míry, prodloužená či zkrácená trička atd).

 

Vrácené zboží zasílejte na adresu:

Reparáda
Sokolská 4
Brno 602 00
 
 

Veškeré náklady spojené s navrácením zboží jsou v tomto případě hrazené vámi. Částku za zboží (vč. poštovného ve výši 69 Kč) vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy jsme zboží přijali a to na účet. Pokud ji chcete vrátit jinak (např. jiné číslo účtu), kontaktujte nás.

Nenošené zboží prosím zasílejte pečlivě zabalené a označené, aby po cestě nedošlo  k jeho poškození. Zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet (jinak byste nezjistili, že vám nesedí), pokud bude ale nošené, pak ho už nelze vrátit. 

K balíčku prosím připište Vaše jméno, příjmení, číslo objednávky, číslo účtu a informaci o tom, jestli si přejete zboží vyměnit, anebo peníze vrátit na účet. Zároveň nám prosím napište i email.

 

REKLAMACE

Pokud jste zjistili, že jste obdrželi vadné zboží, příp. se vada projevila v období 6 měsíců od zakoupení, tak nám prosím vadné zboží pošlete na níže uvedenou adresu.

Reparáda
Sokolská 4
Brno 602 00
 
Anebo ho jednoduše můžete odnést do Zásilkovny.  Zboží stačí bezpečně zabalit a do balíčku připsat číslo objednávky, Vaše jméno a příjmení a popis situace. Balíček pak stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny (na Slovensku Zásielkovňa) a tam sdělit kód 97514111. Nemusíte předem nic tisknout a nebudete ani nic platit. Zásilkovna nám balíček díky tomuto kódu pošle zpět. Zásilkovna standardně nevydává potvrzení o převzetí balíčku, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

 

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vše řešit co nejdříve.

Pokud nebude možné zboží opravit či vyměnit, tak máte nárok na odstoupení od smlouvy a my vám za reklamované zboží vrátíme zpět peníze. 

Ať už se balíček rozhodnete vrátit jakkoliv, tak prosím hlavně nezapomeňte v balíčku uvést číslo objednávky, Vaše jméno a příjmení a popis situace. V opačném případě je pro nás takřka nemožné Vás identifikovat. Pro jistotu nám prosím pošlete zároveň i email.

Více informací najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.