Kamenný obchod je otevřen! :)

Reklamace a vrácení zboží

Není to ono? Nevadí! I sebelepší střih nemusí sedět. A nakupování přes internet je někdy složitější, než v kamenné prodejně, kde si můžete zboží pohodlně vyzkoušet v kabince a vybrat si tu správnou velikost. 

My ale chceme, abyste byli s nákupem u nás maximálně spokojení, proto jsme se rozhodli udělat vrácení zboží co nejednodušší.

 

Jak můžete zboží vrátit?

  • osobně v Brně (zdarma), adresa: třída kapitána Jaroše 39a, Brno 602 00
  • přes zásilkovnu (zdarma)
    • zboží, které chcete vracet, prosím zabalte jako balík
    • dovnitř uveďte své jméno, příjmení, číslo objednávky
    • nalepte na něj štítek, který vám pošleme emailem po vyplnění online vratkového formuláře níže
    • přineste do zásilkovny
    • pokud máte problém štítek vytisknout, můžete místo štítku jen nahlásit kód: 97514111
    • předáte balíček v zásilkovně a dostanete potvrzení o předání
    • nic neplatíte
  • v rámci vratkové aplikace je možné objednat i jinou dopravu (na vlastní náklady)

Pokud byste balíček chtěli poslat přes Českou poštu (doporučeně a na vlastní náklady), tak prosím pošlete na adresu Kateřina Říhová, Křtiny 117, 67905. Moc děkujeme!

 

Začali jsme využívat aplikaci Retino, která vás provede celým procesem vrácení zboží či reklamace. Doplníte do ní údaje (na vše potřebné se vás aplikace zeptá) a můžete přes ni objednat dopravu:

 

 

 VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměnu aktuálně neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze.