Výdejní okénko v kamenném obchodě: út,st,čt 14 - 17 hod

Reklamace a vrácení zboží

Není to ono? Nevadí! I sebelepší střih nemusí sedět. A nakupování přes internet je někdy složitější, než v kamenné prodejně, kde si můžete zboží pohodlně vyzkoušet v kabince a vybrat si tu správnou velikost. 

My ale chceme, abyste byli s nákupem u nás maximálně spokojení, proto jsme se rozhodli udělat vrácení zboží co nejednodušší. Začali jsme využívat aplikaci Retino, která vás provede celým procesem vrácení zboží či reklamace. Doplníte do ní údaje (na vše potřebné se vás aplikace zeptá) a můžete přes ni objednat dopravu.

Přes zásilkovnu je vrácení zdarma (v rámci aplikace požádáte o tento druh dopravy, jakmile ho schválíme, tak se vám přijde vygenerovaný kód). Ostatní dopravy jsou zpoplatněné. Případně můžete zboží donést k nám na pobočku (třída kapitána Jaroše 39a, Brno), anebo dopravit jinak, když si nevyberete z nabízených přeprav. Náklady pak ale půjdou za vámi.

Prosím vyplňte následující formulář.

 
Do balíčku prosím připište číslo objednávky, Vaše jméno a příjmení. Moc děkujeme!
 

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Bohužel už není v našich silách zboží měnit, tak aby to bylo pro nás i vás přehledná a účetně správně. Pokud chcete nějaký kousek vyměnit, tak ho prosím vraťte a zakupte si nový. Klidně nám o tom do poznámky napište, vrátíme Vám peníze co nejrychleji, abyste je měly k dispozici na zaplacení nového kusu. Moc děkujeme za pochopení.