DOPRAVA ZDARMA u objednávek nad 1500 Kč (při doručení zásilkovnou)

Výměna a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ JE ZDARMA

Není to ono? Nevadí! I sebelepší střih nemusí sedět . A nakupování přes internet je někdy složitější, než v kamenné prodejně, kde si můžete zboží pohodlně vyzkoušet v kabince.  My ale chceme, abyste byli s nákupem u nás maximálně spokojení, proto jsme se rozhodli udělat vrácení zboží co nejednodušší.

  • Zboží je možné vrátit do 14 dnů
  • Zboží, které chcete vrátit, prosím bezpečně zabalte.
  • Do balíčku připište číslo objednávky, Vaše jméno a příjmení a popis situace.
  • Balíček odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.
  • Tam nadiktujte kód 97514111
  • a je to!
Nemusíte předem nic tisknout a nebudete ani nic platit. Zásilkovna nám balíček díky tomuto kódu pošle zpět. Zásilkovna standardně nevydává potvrzení o převzetí balíčku, ale na Vaši žádost Vám ho vydají. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.
 

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemusíme zboží přijmout zpět nebo si můžeme účtovat poplatek za uvedení zboží do původní podoby.

Vrácení je možné pouze u zboží, které nebylo na základě vašich požadavků nijak upravováno  (tzn. nelze vrátit sukně ušité na míru, šaty, které byly upraveny na vaše míry, prodloužená či zkrácená trička atd).

Pokud vám zásilkovna z nějakého důvodu nevyhovuje, tak můžete zboží zaslat na adresu:

(pozor, v tomto případě jdou ale náklady na vrácení za vámi) 

Reparáda
Sokolská 4
Brno 60200

 

Zboží je také samozřejmě možné donést osobně na prodejnu.

 

VRÁCENÍ PENĚZ

Po přijetí balíčku vám odešleme automatický email, že jsme zboží převzali. Peníze za zakoupené zboží vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy jsme zboží přijali a to na účet. Pokud ji chcete vrátit jinak (např. jiné číslo účtu), kontaktujte nás.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Rády vám zboží vyměníme za jinou velikost i třeba jiný typ. Zboží je možné vyměnit  do 14 dnů od zakoupení.

Jak na to?

  • pošlete nám zboží zpět (můžete využít kód zásilkovny 97514111, díky kterému ho pošlete zdarma), vysvětlení jak kód funguje najdete výše u vratek
  • do balíčku nám napište, zda je o vratku (a chcete peníze zpět, anebo slevový kupon) či o výměnu
  • požadované zboží prosím objednejte znovu, v možnostech platby zvolte Výměna zboží a do poznámky prosím napište číslo vaší původní objednávky, ze které zboží vracíte
  • objednat můžete ještě před tím, než nám zboží fyzicky přijde, jen prosím počítejte s tím, že vám ho odešleme, až budeme mít vrácený ten původní balíček
  • můžete si objednat klidně i nějaké zboží navíc, my vám z hodnoty nové objednávky odečteme cenu vráceného zboží a pošleme údaje k platbě, pokud je potřeba něco doplatit
  • jakmile nám vaše vratka přijde a překontrolujeme, že je vrácené zboží v pořádku, tak vám pošleme nový balíček

Zboží je také samozřejmě možné donést osobně na prodejnu.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemusíme zboží přijmout zpět nebo si můžeme účtovat poplatek za uvedení zboží do původní podoby.

Výměna je možná pouze u zboží, které nebylo na základě vašich požadavků nijak upravováno  (tzn. nelze vrátit a vyměnit sukně ušité na míru, šaty, které byly upraveny na vaše míry, prodloužená či zkrácená trička atd).

Co když není požadovaná velikost či výrobek skladem?

  • bohužel z technických důvodů není často možné výrobek pro vás speciálně došít, zvlášť v případě výrobků z bambusu
  • pokud netrváte na vrácení peněz a nevyberete si něco jiného, moc rády vám vystavíme v hodnotě zboží voucher, který můžete uplatit v průběhu celého roku. Je velmi pravděpodobné, že se poptávané zboží na eshopu během této doby objeví, anebo vás třeba zaujme něco jiného.
  • v každém případě nás kontaktujte, abychom vám mohli poslat číslo voucheru

Jak je to u výměny s poštovným?

  • cesta k nám je zdarma (v případě využití zásilkovny)
  • poštovného nového balíčku je stejné jako u klasické objednávky, tj. zpoplatněno, ale pokud dosáhnete určité výše (viz aktuální podmínky), tak je poštovné zdarma

 

REKLAMACE

Pokud jste zjistili, že jste obdrželi vadné zboží, příp. se vada projevila v období 6 měsíců od zakoupení, tak nám prosím vadné zboží pošlete zpět. Zboží můžete poslat opět přes záilkovnu (stačí tam sdělit kód 97514111, viz výše vrácení zboží). Anebo jej můžete odeslat na níže uvedenou adresu.

Reparáda
Sokolská 4
Brno 60200
 
Zboží je také samozřejmě možné donést osobně na prodejnu.
 

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vše řešit co nejdříve.

Pokud nebude možné zboží opravit či vyměnit, tak máte nárok na odstoupení od smlouvy a my vám za reklamované zboží vrátíme zpět peníze. 

Ať už se balíček rozhodnete vrátit jakkoliv, tak prosím hlavně nezapomeňte v balíčku uvést číslo objednávky, Vaše jméno a příjmení a popis situace. V opačném případě je pro nás takřka nemožné Vás identifikovat. Pro jistotu nám prosím pošlete zároveň i email.

Více informací najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.