Specialist/ka komunikace a expedice

Hledáme do našeho týmu energickou, komunikačně zdatnou, pozitivně naladěnou a pečlivou osobu (kolegyni či kolegu) na pracovní pozici:  Specialist/ka komunikace a expedice objednávek.

Budeš mít na starosti expedici objednávek a komunikaci směrem k zákazníkům. 

Tvůj hlavní úkol je dohlédnout na to, aby odešly v pořádku všechny objednávky a žádný dotaz nezůstal nezodpovězen.

 

Jaké vlastnosti/znalosti bys měl/a být:

  • být pracovitá/pracovitý a být týmovým hráčem
  • mít silné komunikační dovednosti, umět řešit i náročnější situace (zákazník spěchá, něco se nepovedlo)
  • být milá/milý, nápomocná/nápomocný, šířit kolem sebe pozitivní energii, z telefonátu musí být znát úsměv
  • umět se efektivně vyjádřit (v písemné i ústní formě), klademe důraz na gramatiku a pravopis
  • být proaktivní, pohotová/pohotový, dotahovat věci
  • umíš rychle a přesně vyhledávat informace, rychle Ti to myslí
  • umíš pracovat na PC (uživatelská znalost)
  • máš vztah k módě - hodně zákaznic chce poradit, co jim bude slušet
  • baví Tě balit balíčky 
  • výhodou je znalost angličtiny  (některé emaily a telefonáty jsou v aj)

 

Co práce u nás obnáší?

  • aktivně se věnuješ zákazníkům - odpovídáš na jejich dotazy, doptáváš se je informace, které v objednávkách chybí, předáváš jim informace z výroby
  • máš na starosti telefon, chat a emaily 
  • máš na starosti expedici objednávek - část jich sám/sama balíš,  část balí i brigádníci odpoledne, ty to ale zaštiťuješ a kontroluješ, že je vše v pořádku, řešíš objednávky, ve kterých se vyskytl nějaký problém 
  • máš na starosti dohled nad vratkami, které ale primárně vyřizují kolegyně v obchodě
  • pomáháš nám s administrativou - 1x měsíčně pošleš mzdové účetní podklady, ukládáš faktury do složky k proplacení, nakupuješ kancelářské potřeby atd. 
  • neustále se učíš nové věci - abys mohl/a správně odpovídat na dotazy, musíš vlastně rozumět tak trochu úplně všemu :) od našich výrobků přes proces objednávání až po počasí
  • šíříš dobré jméno Reparády 

 

Co Ti za to nabízíme?

  • hlavní pracovní poměr se zkráceným úvazkem (6 hodin denně) , odpovídající mzda
  • plus příspěvek na stravné  (106 Kč/den)
  • 5 týdnů dovolená
  • příspěvek na multisport kartu
  • slevu na nákup v Reparádě

 

Pracovní doba:  6 hodin denně  v čase 8:30 - 15 hod (celkem 30 hodin týdně), místo výkonu práce: Třída kapt. Jaroše 39a, Brno 602 00

V budoucnu možnost rozšíření na 8 hod/denně.

Termín nástupu: čím dřív, tím líp. Hledáme někoho na dlouhodobou spolupráci (ideálně na pořád :)).

Pokud Tě naše nabídka oslovila, tak nám pošli svůj životopis na emailovou adresu:  reparada@reparada.cz s předmětem emailu Specialist/ka komunikace a expedice (HPP)