Hledáme do našeho týmu energickou, komunikačně zdatnou, pozitivně naladěnou a pečlivou osobu (kolegyni či kolegu) na pracovní pozici: Specialist/ka komunikace a expedice objednávek.
Budeš mít na starosti expedici objednávek a komunikaci směrem k zákazníkům.
Tvůj hlavní úkol je dohlédnout na to, aby odešly v pořádku všechny objednávky a žádný dotaz nezůstal nezodpovězen.
Jaké vlastnosti/znalosti bys měl/a být:
- být pracovitá/pracovitý a být týmovým hráčem
- mít silné komunikační dovednosti, umět řešit i náročnější situace (zákazník spěchá, něco se nepovedlo)
- být milá/milý, nápomocná/nápomocný, šířit kolem sebe pozitivní energii, z telefonátu musí být znát úsměv
- umět se efektivně vyjádřit (v písemné i ústní formě), klademe důraz na gramatiku a pravopis
- být proaktivní, pohotová/pohotový, dotahovat věci
- umíš rychle a přesně vyhledávat informace, rychle Ti to myslí
- umíš pracovat na PC (uživatelská znalost)
- máš vztah k módě - hodně zákaznic chce poradit, co jim bude slušet
- baví Tě balit balíčky
- výhodou je znalost angličtiny (některé emaily a telefonáty jsou v aj)
Co práce u nás obnáší?
- aktivně se věnuješ zákazníkům - odpovídáš na jejich dotazy, doptáváš se je informace, které v objednávkách chybí, předáváš jim informace z výroby
- máš na starosti telefon, chat a emaily
- máš na starosti expedici objednávek - část jich sám/sama balíš, část balí i brigádníci odpoledne, ty to ale zaštiťuješ a kontroluješ, že je vše v pořádku, řešíš objednávky, ve kterých se vyskytl nějaký problém
- máš na starosti dohled nad vratkami, které ale primárně vyřizují kolegyně v obchodě
- pomáháš nám s administrativou - 1x měsíčně pošleš mzdové účetní podklady, ukládáš faktury do složky k proplacení, nakupuješ kancelářské potřeby atd.
- neustále se učíš nové věci - abys mohl/a správně odpovídat na dotazy, musíš vlastně rozumět tak trochu úplně všemu :) od našich výrobků přes proces objednávání až po počasí
- šíříš dobré jméno Reparády
Co Ti za to nabízíme?
- hlavní pracovní poměr se zkráceným úvazkem (6 hodin denně) , odpovídající mzda
- plus příspěvek na stravné (106 Kč/den)
- 5 týdnů dovolená
- příspěvek na multisport kartu
- slevu na nákup v Reparádě
Pracovní doba: 6 hodin denně v čase 8:30 - 15 hod (celkem 30 hodin týdně), místo výkonu práce: Třída kapt. Jaroše 39a, Brno 602 00
V budoucnu možnost rozšíření na 8 hod/denně.
Termín nástupu: čím dřív, tím líp. Hledáme někoho na dlouhodobou spolupráci (ideálně na pořád :)).
Pokud Tě naše nabídka oslovila, tak nám pošli svůj životopis na emailovou adresu: reparada@reparada.cz s předmětem emailu Specialist/ka komunikace a expedice (HPP)