25.7. se nám narodilo reparádnické miminko, místo telefonátů teď prosím pište raději email. Telefon bychom nemusely slyšet :)

Spolupráce


Pojďte s námi (spolu) pracovat!

 

Katka hledá pravou ruku! :)

 

Jsi spolehlivá, samostatná, organizační typ a baví Tě komunikovat se zákazníky? Emaily píšeš bez chyb, mile, stručně, jasně a dokážeš v nich uhodit hřebíčkem na hlavičku?

 

Dotahuješ úkoly do konce a soustředění na více věcí Ti nedělá problém?

 

Tabulky tě neděsí, naopak, systematičnost a pořádek jsou Tvou silnou stránkou a při odškrtávání to-do´s se cítíš jako v nebi? :)

 

Umíš dodržovat procesy, ale zároveň nad nimi i přemýšlet a zlepšovat je, aby byly co nejefektivnější?

 

Nechybí Ti cit pro módu a troška obchodního ducha?  Každý hezky zabalený balíček Tě naplní radostí?

 

Chtěla bys být součástí rozvíjející se lokální módní značky a pomáhat jí v růstu?

 

Tak se k nám přidej!

 

Pracujeme na sto procent a hledáme někoho, kdo se také nebojí vzít za práci a pomůže nám s každodenní administrativou a prodejem.

 

P.S. Kreativita je pro nás plus. Nemusíš být super kreativní, stačí, když Ti bude např. jasné, že i fotka z mobilu pro zákazníka, který si vyžádal detail zadního dílu šatů, musí vypadat hezky, protože i podle ní se rozhodne, jestli si ty šaty koupí, anebo ne.

 

Požadavky:

  • Spolehlivost, samostatnost, proaktivita
  • Komunikativnost a prozákaznický přístup
  • Znalosti práce s excelem, google diskem
  • Příjemný psaný projev, orientace na sociálních sítích
  • Středně pokročilá znalost AJ
  • Ideální: zkušenost s eshopem, posílání přes zásilkovnu a ppl, orientace na Fleru a Sashe
  • Plus: znalost práce s trellem, asanou, slackem

 

Náplň práce:

  • Zadávání objednávek do systému
  • Vyřizování objednávek z eshopu a dalších prodejních portálů jako např. Fler, Sashe, Dawanda, Etsy (balení a posílání zboží, související komunikace se zákazníky, tvorba zálohových a konečných faktur atd.)
  • Inventura, aktualizace tabulek
  • Kontrola meziprocesů (kontrola jednotlivých fází objednávek a převzatého zboží od švadlen)
  • Kontrola dodacích listů a převzatých objednávek od dodavatelů
  • Pomoc s prodejem na prodejních marketech a v showroomu
  • Komunikace se zákazníky i přes sociální sítě
  • atd.

 

4 hodiny denně, ideálně dopoledne. Další časové možnosti po domluvě.

Místo práce: Brno

Dohoda o provedení práce /o pracovní činnosti. Odměna 100 Kč/hod.

 

Budeme se těšit na vaše CV a motivační dopisy! Posílejte je prosím na reparada@reparada.cz

 


 

Kromě toho hledáme i:

 

➜  pečlivé švadleny s citem pro detail

 

➜ modelky na focení

 

Napište nám na reparada@reparada.cz, předmět "spolupráce".

 

Těšíme se na Vás!

šití v Reparádě

 

14188427_1106154072808383_4293975841482798624_o

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save