Hledáme další švadlenu k nám do dílny. Napište na: vyroba@reparada.cz. Těšíme se!

Vrácení, výměna a reklamace

Není to ono? Nevadí. I sebelepší střih nemusí sedět.

A nakupování přes internet je složitější, než v kamenné prodejně, kde si můžete zboží pohodlně vyzkoušet v kabince a vybrat si tu správnou velikost. 

Máte-li pocit, že jste to moc netrefili, nezoufejte. Zakoupený kousek nám můžete vrátit, anebo ho vyměnit (za jinou velikost či barvu).

 

Jak na to?

Pro usnadnění celého procesu využíváme vratkovou aplikaci Retino, její formulář najdete níže. Nachystejte si číslo objednávky a formulář prosím vyplňte.  
 
Zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit, nám pošlete zpátky. 
 
Na výběr máte hned několik možností:
  • balíček můžete přinést osobně na naši prodejnu
  • odnést ho na pobočku Zásilkovny (doporučujeme)
  • v rámci aplikce můžete objednat dopravu  kurýrem
  • anebo k nám balíček můžete dopravit jakkoliv jinak (na adresu Reparáda - dílna, Cejl 72, Brno 602 00)

Zpětnou dopravu prostřednictví Zásilkovny máte od nás zvýhodněnou. Při předání na pobočce nic neplatíte, 50 Kč vám odečteme z částky, kterou vám budeme vracet. Tuto dopravu zvolíte během vyplňování vratkového formuláře.

Máte problém s tiskem štítku pro zásilkovnu? Stačí v zásilkovne nahlásit kód: 97514111 (a pro jistotu ho napsat i na balíček). 

 

Jak balíček zabalit?

Aspoň trošku hezky, můžeme-li o to žádat. Vrácené kousky poputují dále do prodeje a když je hezky poskládáte, tak nám ušetříte spoustu, ale opravdu spoustu času. 

Do balíčku vložte své jméno, příjmení a číslo objednávky. A klidně milý vzkaz, ty strašně rády čteme :)

.

A jak dlouho to potrvá, než to všechno vyřídíme?

Bohužel ne tak rychle, jak byste si asi přáli. Prosím počítejte se 14 dny ode dne, kdy jste balíček předali dopravci. Pak budete mile překvapení, že je to nakonec dřív.

Holky a proč tak dlouho? Dyť to můžete poslat hned, ne?

To bychom moc rádi! Ale:

Chvíli trvá, než nám balíček dopravce doručí, pak než ho z obchodu přepošleme na dílnu, kde vratky 2x týdně vyřizujeme. Několik dní zabere kontrola vráceného zboží a nakonec musí naše majitelka zkontrolovat vrácenou částku, vystavený dobropis a peníze v bankovnictví potvrdit.

Někdy je to hned, ale občas se to sejde a zpracování vratky trvá déle. Moc děkujeme za pochopení. 

 

Je možná výměna zakoupeného zboží?

Ano. Je ale administrativně trošku složitější, proto poprosíme o dodržení následujícího postupu (abychom to nepopletli):

  • udělejte novou objednávku na nové zboží
  • jako způsob platby zvolte: výměna
  • do poznámky napište Výměna za objednávku .... (místo teček napište číslo vaší původní objednávky)
  • vyplňte formulář Výměna tady na webu, označte v něm zboží, které nám budete vracet

Pokud by bylo nové zboží levnější než to vrácené, tak vám rozdíl vyplatíme ve formě poukazu. Pokud je nové zboží dražší, pošleme vám údaje k doplacení rozdílu.

  

Tak se do toho pustíme?

Prosím vyberte formulář a doplňte požadované údaje: