Vrácení a reklamace

Není to ono? Nevadí. I sebelepší střih nemusí sedět. A nakupování přes internet je složitější, než v kamenné prodejně, kde si můžete zboží pohodlně vyzkoušet v kabince a vybrat si tu správnou velikost. 

Proto vám chceme nakupování i proces vrácení co nejvíce ulehčit. 

K vrácení využíváme vratkovou aplikaci. Její formulář najdete níže.

Jak můžete zboží vrátit?

  • osobně v Brně (zdarma), adresa: třída kapitána Jaroše 39a, Brno 602 00
  • přes zásilkovnu (zpoplatněno 50 Kč)
    • zboží, které chcete vracet, prosím zabalte jako balík
    • dovnitř uveďte své jméno, příjmení, číslo objednávky
    • nalepte na něj štítek, který vám pošleme emailem po vyplnění online vratkového formuláře níže
    • přineste do zásilkovny
    • pokud máte problém štítek vytisknout, můžete místo štítku jen nahlásit kód: 97514111
    • předáte balíček v zásilkovně a dostanete potvrzení o předání 
    • nic neplatíte, částku vám strhneme z peněz, které vám budeme vracet
  • v rámci vratkové aplikace je možné objednat i jinou dopravu (na vlastní náklady)

Pokud byste balíček chtěli poslat přes Českou poštu (doporučeně a na vlastní náklady), tak prosím pošlete na adresu Kateřina Říhová, Křtiny 117, 67905. Neposílejte prosím na adresu obchodu.

 Ať už budete vracet zboží jakkoliv, prosím vyplňte tento online formulář: 

 

Výměna zboží

Výměnu aktuálně neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze.